Sıkça Sorulan Sorular
- Tenay Yazılım’ın çalışma alanları nedir?
Sağlık Bilgi Sistemleri alanında özel yazılımlar geliştirmek amacıyla kurulan firmamız; “Klinik Destek Sistemleri” ve “Klinik Departmantal Sistemler” üzerinde uzmanlaşmak için çalışmalarına başlamış olup, günümüzde Sağlık Bilgi Sistemleri’nin bir çok alanında yazılımlar geliştirmektedir. - Şirketin deneyimi nedir?
1998 yılında kurulan şirketimiz; Laboratuvar Bilgi Yönetim Sistemi, Hastane Bilgi Yönetim Sistemi, Kan Merkezi Bilgi Sistemi, Gıda Laboratuvarı Bilgi Sistemi konusunda uzmanlaşmış olup, sıfırdan proje oluşturma ve danışmanlık hizmetleri vermektedir. - Tenay Yazılım hangi yeterlilik ve kalite belgelerine sahip ?
TS 13149 Hizmet Yeterlilik Belgesi
TS EN ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
TS ISO/IEC 15504 SPICE / Yazılım Süreç İyileştirme ve Yeterlilik Belirleme - Hangi uygulamalarla hizmet veriliyor ?
LAB Asistan, Tenay HBS, QC Asistan, Gıda Asistan, Tenay KanBank uygulamaları halen hizmet verilen yazılım ürünleridir. - Tenay Yazılım’da Müşterilere teknik destek nasıl veriliyor ?
Aşağıdaki kanallar üzerinden destek verilmektedir.- Mesai saatleri içinde 444 0 528 nolu telefonumuz
- 7 gün/24 saat Online Jira İş Takip Sistemi
- 7 gün/24 saat Telefon
- 7 gün/24 saat E-Mail – destek@tenay.com.tr
- Yazılımlarla ilgili herhangi bir sorunda nasıl destek alabilirim?
Tenay uygulamalarına destek için 444 0 528 nolu telefonumuzu arayabilir, eğer kullanıcı adı ve şifreniz var ise jira.tenay.com.tr adresinden talep açabilir veya destek@tenay.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.