Sıkça Sorulan Sorular

  1. Tenay Yazılım’ın çalışma alanları nedir?
    Sağlık Bilgi Sistemleri alanında özel yazılımlar geliştirmek amacıyla kurulan firmamız; “Klinik Destek Sistemleri” ve “Klinik Departmantal Sistemler” üzerinde uzmanlaşmak için çalışmalarına başlamış olup, günümüzde Sağlık Bilgi Sistemleri’nin bir çok alanında yazılımlar geliştirmektedir.
  2. Şirketin deneyimi nedir?
    1998 yılında kurulan şirketimiz; Laboratuvar Bilgi Yönetim Sistemi, Hastane Bilgi Yönetim Sistemi, Kan Merkezi Bilgi Sistemi, Gıda Laboratuvarı Bilgi Sistemi konusunda uzmanlaşmış olup, sıfırdan proje oluşturma ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.
  3. Tenay Yazılım hangi yeterlilik ve kalite belgelerine sahip ?
    TS 13149 Hizmet Yeterlilik Belgesi
    TS EN ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
    TS ISO/IEC 15504 SPICE / Yazılım Süreç İyileştirme ve Yeterlilik Belirleme
  4. Hangi uygulamalarla hizmet veriliyor ?
    LAB Asistan, Tenay HBS, QC Asistan, Gıda Asistan, Tenay KanBank uygulamaları halen hizmet verilen yazılım ürünleridir.
  5. Tenay Yazılım’da Müşterilere teknik destek nasıl veriliyor ?
    Aşağıdaki kanallar üzerinden destek verilmektedir.

    1.  Mesai saatleri içinde 444 0 528 nolu telefonumuz
    2. 7 gün/24 saat Online Jira İş Takip Sistemi
    3. 7 gün/24 saat Telefon
    4. 7 gün/24 saat E-Mail – destek@tenay.com.tr
  6. Yazılımlarla ilgili herhangi bir sorunda nasıl destek alabilirim?
    Tenay uygulamalarına destek için 444 0 528 nolu telefonumuzu arayabilir, eğer kullanıcı adı ve şifreniz var ise jira.tenay.com.tr adresinden talep açabilir veya destek@tenay.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.